There are no translations available.
Antradienį progimnazijoje paminėjome tarptautinę Draugo dieną.
|
Read more
|
30November
Advento popietė |
|
|
|
There are no translations available.
Lapkričio 28 dieną progimnazijos aktų salėje vyko ADVENTO POPIETĖ.
|
Read more
|
28November
Mieli gytariečiai, |
|
|
|
There are no translations available.
Visus visus kviečiame dalyvauti IV – oje Šiaulių miesto švietimo institucijų paramos akcijoje „Laimės keksiukai 2016“. Ji skirta vaikams, sergantiems onkologinėmis ligomis.
Šiaulių Gytarių progimnazijoje ši akcija vyks
gruodžio 1 dieną 18 valandą aktų salėje.
Kviečiame visus mokinius, jų tėvelius, močiutes ir senelius, mokytojus ir mokyklos darbuotojus kepti keksiukus, atsinešti juos į mokyklą, prekiauti, pirkti ir aukoti. Surinkti pinigėliai teks penkiolikmetei Austėjai, kurią globoja ,,Mamų Unija“. Mergaitei labai reikalingas gydymas Vokietijoje ir kojos protezas.
Pasidalinkim gerumu, pagalba ir rūpesčiu. |
24November
Mieli Gytarių progimnazijos bendruomenės nariai |
|
|
|
There are no translations available.
Visus visus kviečiame į ADVENTO POPIETĘ,
kuri vyks lapkričio 28 dieną 14 valandą progimnazijos aktų salėje. Drauge pinsime advento vainiką, šiltai ir nuoširdžiai pabendrausime. Juk šv.Kalėdų laukimas – tai darnos, gerumo, atsivėrimo metas. Laukiame Jūsų. |
23November
Kviečiame į atnaujintą tėvų savitarpio pagalbos grupę |
|
|
|
There are no translations available.
„Mano vaikas jau eis į mokyklą, o vis dar neaiškiai kalba“... „Mano vaikui sunkiai sekasi išmokti skaityti bei rašyti...“ „Vaikas nenori ruošti pamokų...“ „Vaikas per ilgai sėdi prie kompiuterio...“
|
Read more
|
23November
Dalyvavome knygų pristatyme |
|
|
|
There are no translations available.
Prasmingi ir glaudūs ryšiai sieja mūsų progimnaziją su Šiaulių miesto savivaldybės viešosios bibliotekos „Saulės" filialu. Mūsų mokinukai dažnai lankosi šioje bibliotekoje po pamokų, vyksta netradicinės pamokos, įvairios veiklos.
|
Read more
|
21November
Progimnazijos veiklos kokybės išorinis vertinimas |
|
|
|
There are no translations available.
Gerbiami bendruomenės nariai,
Primename, kad 2016-11-28 – 2016-12-01 mūsų progimnazijoje vyks mokyklos veiklos kokybės išorinis vertinimas. Mūsų mokyklą aplankys keturių vertintojų komanda. Vertintojai stebės mokymą ir mokymąsi mokykloje, lankysis pamokose, domėsis mokinių darbais, mokytojų veikla, mokyklos gyvenimu, kalbėsis su mokyklos bendruomenės nariais. Vėliau vertintojų komanda pateiks savo išvadas, kuriose bus išskirti stiprieji ir tobulintini mokyklos veiklos aspektai. Su šiomis išvadomis bus supažindinta visa progimnazijos bendruomenė.
Mokyklų veiklos kokybės išorinis vertinimas – formuojamasis mokykloje vykstančių procesų vertinimas, teikiantis informaciją, mokyklos veiklai koreguoti ir jos rezultatams gerinti. Jis atliekamas periodiškai ne rečiau kaip kas 7 metus. Tai natūralus, svarbus ir prasmingas procesas, kuris paskatins mus tobulėti siekiant geresnės ugdymo(si) kokybės ir geresnių mokinių pasiekimų.
Plačiau
Tiesioginė nuoroda į http://www.nmva.smm.lt/isorinis-vertinimas/mokyklu-isorinis-vertinimas/
|
21November
Tolerancijos diena mūsų progimnazijoje |
|
|
|
There are no translations available.
Visi žinome, kad tolerancija - tai pakantumas kitiems, supratimas, kad kitas žmogus gali skirtis nuo mūsų, ir pripažinimas, kad jis turi teisę būti kitoks nei mes. Skirtumai daro pasaulį įdomesnį, spalvingesnį ir kūrybiškesnį. O svarbiausia, kad skirtingi žmonės gali puikiai draugauti, papildyti, tobulinti ir džiuginti vieni kitus.
|
Read more
|
15November
Respublikinis piešinių konkursas „Seku seku pasaką“ |
|
|
|
There are no translations available.
Šiaulių moksleivių namuose spalio mėnesį vyko respublikinė švietimo ir ugdymo įstaigų mokinių kūrybos darbų paroda-konkursas „Seku seku pasaką".
|
Read more
|
15November
Apie rekordą, origami ir Japoniją |
|
|
|
There are no translations available.
Dešimt mūsų progimnazijos aštuntų klasių mokinių dalyvavo pasaulinės origami dienos paminėjime – lotoso žiedo lankstymo akcijoje - Lietuvos rekordo „Daugiausia lankstinių lankstytojų" siekime.
|
Read more
|
|
|