STEAM ugdymas. Ugdymosi proceso kūrimas naudojant išmanųjį edukacinį programuojamą robotą „Bitutę“
There are no translations available.

20201125_121322Viena iš itin mėgstamų PUG 3 grupės vaikų veiklų – mokymasis su išmaniuoju edukaciniu programuojamu robotu „Bitute". Šis lengvai valdomas robotukas yra puiki priemonė mokytis iššifravimo bei problemų sprendimo, programavimo pradmenų.
Mokinukai, programuodami robotą, stengiasi įveikti edukacinio kilimėlio „Lobių sala" užduotis. Norint, kad jas įveiktų robotukas, tenka ir pagalvoti, ir paskaičiuoti. Programuodami robotą, ugdytiniai mokosi įvardinti važiavimo kryptis, daro išankstinius spėjimus atstumui įvertinti, norėdami nuvažiuoti nuo krioklio iki piratų užkasto lobio, nuo klampios pelkės iki saulėto paplūdimio. Atlikdami matematines užduotis, bendradarbiaudami, tariasi ir dalinasi savo pastebėjimais kaip reikėtų programuoti robotuką, kad jis pasiektų numatytą tikslą.
Kiekvienas edukacinio programuojamo roboto pasiektas tikslas vaikams suteikia daug džiugių emocijų.
Mokytis su išmaniaisiais edukaciniais programuojamais robotais „Bitutė" yra neįtikėtinai smagu!!!
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja Ingrida Tuomėnienė